Wednesday, March 7, 2012

我顶不顺了!!!

啊!!!!!!!!!!!!!!!!
我真的顶不顺了!!!!
我真的很笨,我常常去相信一些根本不知道我去相信的人。。。。
我真的使用真心去相信他们的,但是,在他们的心里我对他们来讲因该是什么都不是。。。。
我就真的人缘这么差吗???你们真的这么讨厌我吗????
我不懂我应该怎么做,我想我应该做回自己,不理他们了。。。
但是,我真的不懂我要怎样做才对。。。。
谁来教教我,谁来救救我!!!!
我什么时候才会遇到一个值得我相信,是用真心对我的人。。。。
你可以快快出现吗???我需要你!!!!

2 comments:

Chia Yee said...

I'm Here!! We kolejians are always here with u.. me too.. facing the same problem as u! jia you k jimui!! U are not alone...

~FonG TeE~ said...

Thanks ji mui... i really very sad dis few days...i dunno how.. somebody here keep said bout something dat they feel it is funny, but i really get hurt in it...but i cant say@do anything...i feel getting hurt when listen to it but they take it as a joke.. sometime make joke oso mz hv limit de ma... i really wan go meet v u all.. at least v u all i wont get all dis pro... i very sad sometime when i m here...